Internet <3 (Långt inlägg)

Jag älskar att jag lite då och då kan få uppdatera här i Piteå när jag haft min lilla break :) Jag kommer dock inte kunna uppdatera en massa, men 1 - 2 inlägg/ per dag får jag nog ta och hålla :D Så ni får hålla utkik ;)
Idag så har jag och farmor stått i köket och gjort lasagne :D Det luktar toppen gott, och jag fick just smaka den.. Den var underbart god! :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag än att jag ska till Morgan och Åsa :D (Det är då i alla fall inget "bara") Men jag kommer väl lägga mig i sängen igen och läsa några kapitel ur min bok :). Jag har nu börjat läsa en Thriller som heter "In i nattens djup" Den börjar bra, och jag hoppas att den är lika bra hela igenom - Eftersom att den är över 300 sidor :). Jag är ganska kräsen när det gäller böcker, men jag tror att det börjar släppa lite när det gäller det nu när jag läst ut fler och fler böcker :).
Sedan har jag ju läst ut: Familjebilder - En sjukt sorglig bok om en familj som försöker hålla ihop även om de redan splittrats.. (Blir att skriva mer om den när jag kommer hem)

JA, något som jag måste skriva om - En dag som jag hade så sjukt roligt innan jag satte mig på bussen till Piteå :) Nu vet jag då inte exakt vilken dag det var, men jag tror det var i torsdags (8/7). Då jag och mamma först cyklade till Nydala och skulle sola.. Men solen gömde sig bakom molnen, men vi envisades med att ligga kvar där :). Jag tror kanske inte att vi skulle väntat så länge om det inte vore så att vi hade pratat med Tim om att han skulle komma över.
Så när han kom, mötte vi på "Joakim, Henrik, Klara, Jakob, Jakobs bror, Philip, Julia och Ebba (tror jag hon hette)". Sedan vet jag inte om det var så att vi köpte glass, Jag mamma och Tim, men i alla fall så for mamma hem efter det. Då jag och Tim valde att stanna för att vara med de andra.
Jag tror att det var så att de hade en fotboll och så att Tim dribblade omkring med den där ensam på stranden. Jag tänkte att det skulle vara roligt att busa lite, så jag attackerar honom för att ta fotbollen. (Här måste jag också lägga till att han spelar/(har spelat) fotboll då jag inte har :blush:) Men då kommer jag där och jagar bollen, och han hade på sig, och våldsam som jag var, han jag sparka in i ena hans sandal och lätt stukade min tå :blush: Innan han hade tagit av sig dem. Men det var ju bara kul! (A)
Sedan så gick vi alla och spelade vollyboll, och gud så roligt det var! Alla slängde sig efter bollen och jag antar att alla hade roligt! Så TACK! för den dan :D
Ja, och sedan följde Tim med mig hem och åt med oss. Då vi sedan tog cyklarna ned till stan, där sommaren i city var :D Jag kan ju inte göra annat än att medge att alla var så sjukt tråkiga och bara stod stilla.. Jag, mamma och Tim stod och dansade - Höll uppe stämningen! Vi hade nog roligast där ;) Speciellt när "Salem al fakir" spelade, som ingen av oss lyssnar på kom upp på scen. Som både var rolig och bättre än vad man skulle kunna tro - Blev det ös (A) Haha, jag och mamma sjöng med till det lilla vi kunde och så dansade vi - Ja, pinsamma kanske vi var, men nog hade vi roligt ;)!

Nu ska jag nog lägga mig ned och läsa lite mer, jag ska försöka uppdatera ikväll efter middagen :) Kram på er alla, hoppas att ni har en underbar dag nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi var inte pinsamma - vi var bäst! ;-)

2010-07-11 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0