Kvavt, Soligt & Varmt

Nu sitter jag åter igen här vid datorn, ny duschad och ren :). Idag så är det sjukt varmt här i Piteå, det är 27°C i skuggan! Jag försökte jogga, men insåg efter ett litet tag att det bara tog kål på mig väldigt snabbt. Hur mycket vatten jag än dricker känns det som om det inte räcker..

Aja, nu har jag alldeles nyss även suttit på balkongen med min finaste farmor! Hon kokade kaffe och tog fram 4 rutor Marabou Polka till oss båda :blush: *mmmm*

Mmm.. När jag tänker tillbaka till gårdagens efterätt blir jag hastigt sugen på Jordgubar, Glass och Grädde igen :blush: Skulle inte vara helt fel i detta väder..

Jag är ledsen över att jag inte lagt in några bilder än så länge, men jag glömde min Usb sladd :(. Men jag har fotat lite grand så jag kan lägga in en massa när jag kommer hem :).

Nu ska jag sätta mig ned och läsa på min bok antar jag, kramar på er alla! Glöm inte solkrämen ;)



Kommentarer
Postat av: Ovecarmen

Thank you for the informative website

2011-04-08 @ 14:41:30
URL: http://ovecarmen.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0