Låt mig offra mig totalt, Jag ger bort min själ och kropp, För din skull

Godmorgon, nu har jag just fått min dator att fungera.. Det tog bara en timma idag.. "kul". Idag kommer det att bli en bra dag :D Jag ska först bara städa undan och så, nu när jag vikt och sorterat vartenda plagg i garderoben så känns det som att allt redan är klart! Men då ska man bara dammsuga så :)
Men i alla fall, idag kommer det att bli en bra dag! För att jag ska ned på stan med min underbara mamma ♥ Jag ska hem till henne och laga mat först, sedan ska vi cykla ned till stan där det är "sommaren i city". Det påminner mig om förra gången, allt står som på replay. Förutom att det bara är jag och mamma den här gången :) :(
Nu ska jag ta och dammsuga lägenheten och så, men ni får ha det så bra idag! :D Kramar!!! :D
Vad ska jag säga? 4 dar? Jag Saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0