Lika tunga som Bly

Nu är jag riktigt less på min dator! Den har börjat starta om sig och sedan krascha.. Haha, det måste nog vara den bässtaste datorn ever.. Kanske inte ;) Nu har jag i alla fall sovigt någon timma, eftersom att jag höll på att somna vid skrivbordet efter allt :blush:
Jag har ingen aning vad jag ska göra idag.. Funderar på om jag orkar riva ut vartenda plagg ur garderoben för att vika det. Sedan dammsuga rummet och så.. Skulle kännas bra att städa lite :) Så jag ska nog fara förbi kiosken och köpa något.. Nyttigt? Eller så.. Vi får se vad jag är sugen på ^^ Sedan ska jag nog städa :) Blir toppen!
Aja, då ska jag bara säga hejdå och hare bra idag :D Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0