Lite justeringar

Som ni ser så finns det lite som är fixat på bloggen, eftersom att jag sa att min "förra design" bara var en tillfällighet. Så nu kommer jag att fixa och hålla på med den nya :) Stå ut! och om det finns några problem med bloggen kan ni jättegärna meddela det till mig :)

Idag är en dag som jag bara tagit det lugnt, vaknade 12 än en gång, och då gick jag in i duschen. Efter det har jag gått omkring i morgonrocken hela dan typ :blush: Har pumpat musik och kollat på gilmore girls (som vanligt). Jag har inte orkat att cykla någonstans eftersom att det är min dag idag = Slagga hela dan ;)

Idag är det en sjukt härlig dag, jag ska fixa fotbad ikväll, läsa bok och bara ta det lugnt :) Eftersom att jag ska jobba imorrn så blir det en någorlunda tidig kväll idag :)

Haha, här är en äldre bild på mig - sjukt het alltså! Grrr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0