Massage :D

Nu ska jag och Fia strax gå och lägga oss, men eftersom att datorn inte var avslagen än, så tänkte jag att jag snabbt kunde blogga och berätta: Att jag masserade just Fia's, Nacke, Rygg, Armar + händer, vader och fötter :D Och som tack så fick jag en ryggmassage av henne :blush: Och jag har tänkt på, att varenda gång som jag kommer och sover över här, så ber vi båda om en ryggmasage var (A)

Sedan så har jag och Fia varit ute och spelat gitarr och rastat Dino.. Mysit och babblat ännu mer :) För imorgon så far jag hem till mig vid.. 11 tiden, och jobbar.. Sedan ska jag slöa hela dan eller något (A) Sedan på måndag kommer Tim hem, Vi får hoppas att hemresan också går bra! :D

Nu så ska jag och Fia sova för att vi är trötta :tired: Men ni får sova så gott, och allt ihop :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0