Middag hos Mogge & Åsa

Halloj! Nu har jag just kommit hem från en oerhört god middag hos Mogge och Åsa :). Det blev köttsoppa - Och den var väldigt god, och det var på tiden att jag fick äta lite sådant. Sedan fick vi ost och kex, och då efter det kom de in med Jordgubbar, grädde och Glass :D Åh, så gott det var - Men när jag trodde att allt var slut, så kom en godis skål till bordet och jag var tvungen att trycka i mig några sådana också :blush: Så nu med några extra kilon har jag landat här vid datorn :)
Jag hoppas att alla har på Tv apparaterna nu och ser på matchen mellan Spanien - Holland! Första halvleken har nu gått och det står 0 - 0. Jag hoppas på Spanien, någon som håller med? Jag tycker att det är ganska dåligt spel.. Tycker att Spanien kan ta sig i kragen och vinna detta ;)
Nu ska jag gå och byta om till en stor munkjacka och dega vid datorn, funderar på att koka lite te? Det låter inte helt fel :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0