Morgon 10:23

Godmorgon! Jag lovade mig själv lite för mycket igår :blush: Direkt när väckarklockan ringde så slog jag av den och somnade om. Idag har jag inte heller någon lust att springa ut :) Jag trodde att jag skulle få lägga mig tidigare igår, men så blev det inte alls..
Idag så ska jag ut och vara med Joakim, vi vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Men vi ska typ.. Bara hitta på något, få tiden att rinna ;) För när man saknar någon så går tiden sakta, därför går denna vecka ut på att göra saker. Massa saker :D Jag ska senare idag ringa fia och planera veckan! <-- Awesome!

Nu ska jag klä på mig något annat och äta något :), men ni får ha det asbra så ska jag fixa bilderna ikväll! Kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0