Nothing you could say can stop me from going home

Idag blev det tydligen ändrade planer, jag har just cyklat med syrran, för att hon skulle hem. Idag så har jag lite saker som jag vill få bort gjort.. Men jag vet inte riktigt om det kommer att bli bort gjort idag.. Jag funderar på att skriva på min bok, eftersom att det var ett bra tag sedan jag skrev på den :)

Inatt så hade jag jättesvårt att sova.. Tiden bara rann iväg medan jag låg och vred och vände på mig.. Jag låg och vred och vände mig till 4, och somnade då lite grand.
Jag minns nu att jag drömde att jorden gick under och att mamma sa; "När jorden spricker i asfalten och glider isär, så kommer du inte höra det.. Du kommer inte att känna det heller.. Du kommer bara att se det.. Du vet när du ska springa.."

Precis när jag drömt det så vaknar jag av lite muller.. och efter det så kommer världens knall och en blixt samtidigt.. Jag satt och tittade ut.. för att jag inte kunde somna om.. Jag var rädd och darrade som ett asplöv :blush: Jag kunde höra min puls slå (!!).. När allting var över så somnade jag äntligen! Men då drömde jag värsta hemska och dåliga drömmen..

Nu ska jag nog skriva lite på min bok och så, kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0