Regn ♥ - Better together

Nu har jag just jobbat i regnet och jag blev glad när jag såg att det regnade! För det innebär att det blir en myskväll idag :) Ljus, Te, Fotbad, Böcker, Gilmore girls, Inlindad i ett täcke och bara dega :blush: Det blir min dag idag antar jag ^^ Men det är så mycket mysigare när någon finns här med en (:


En bit ur ett kapitel i min bok (Kärlekens sista ord):

– Jag ursäktar min röra, säger jag och rodnar. Släpper hans hand för att flytta på lite saker men han hejdar mig.

– Det är lugnt, du har ju sett mitt hus. Ska jag ställa mig och städa när du är där? Han stänger dörren med foten, drar in mig i hans famn. Tar sina båda händer och håller undan håret från mitt ansikte, och så närmar han sig försiktigt och kysser mig.


(en annan bit)

 

Vi går upp på övervåningen igen, in på mitt rum och stänger dörren bakom oss. Han lägger sina varma händer på min byxlinning och pillar in sina fingrar under mitt linne. Han kysser mig medan han sakta drar av mig mitt gråa linne. Han lägger mig på sängen och sedan lägger han sin underkropp på min. Jag kan se hans muskulösa armar hålla upp hans övre del, och jag sliter av honom hans militär gröna T-shirt. Jag ligger under honom i mjukis byxor och min svarta bh. Han ligger över mig med sin bara kropp och Blåa jeans. Jag har aldrig känt såhär någonsin när någon varit med mig såhär. Han rör mig på ett annat sätt än vad någon annan gjort förut. Hans beröringar gör mig lycklig på något sätt. Han kysser mig ned för nacken och sedan tittar han på mig med sina gröna ögon. Sedan så ber han mig lägga mig på mage. Han lägger sig på sidan av mig och stryker sina fingertoppar över min rygg. Jag får rysningar när han stryker sina fingrar längst sidan. Han tittar ned på mitt ansikte och jag blundar för att känna hans närkontakt ännu mer. Sedan efter ett tag så tittar jag upp på honom, och ler. Han tar min hand som jag håller i huvud höjd och greppar den lite extra. Stryker sina fingrar över ovansidan på min hand.

– Jag älskar dig Alice, jag säger det för att jag menar det. Inte för att det är någonting man ska säga, eller för någon annan andledning. Jag älskar dig verkligen. Han skrattar till lite lätt efter meningen han sagt, sedan fyller han i det igen.

– Ja, jag älskar dig Alice.


Nu har vattnet kokat klart, så jag ska ta och fixa mitt te och se lite serier. Fotbadet och ljusen ska också fram :) Jag bloggar mera sedan, Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0