Sjukhuset

Halloj, nu var det ett tag sedan och jag har varit på sjukhuset :) Jag var där med Tim och det blev tidigt och en hel del drama ;) Klockan 9 skulle jag vara på sjukhuset, så jag tänkte att jag inte behövde äta frukost och vaknade 8. När vi kom till sjukhuset blev det strax efter min tur och vi fick gå in i ett litet rum. Jag får lägga upp min hand på bordet och så skulle dom börja slita i mitt bandage som jag haft på handen då i 2 ½ veckor.. Det gjorde inte ont, utan det var mer obehagligt.. Sedan när dom tagit bort det mesta av bandaget inser dem att dom inte kan slita mer, så jag fick ställa mig vid ett handfat och spola vatten på det. Just då känner jag att jag blir JÄTTE hungrig, och jag ser hur det smattrar framför ögonen. Så jag säger:
"Jag tror jag behöver dricka" Då märker dem hur jag börjar må sjukt dåligt och det börjar svartna framför mina ögon. Så dom fick nästan släpa mig till en säng, då jag själv snubblar över mina egna fötter. Sedan så fick jag lägga mig ned, och så gick dem och hämtade en jouice-festis åt mig för att jag skulle få i mig socker :) Och sedan så fick de bort bandaget :D Lite läskigt blev det :blush:, Men tack vare Tim, så gick allting mycket bättre :)

Nu har jag landat i Piteå hemma hos min underbara farmor! Jag kom hit igår på kvällen och vi gjorde då inte så mycket. Idag har vi varit förbi stan och Konsum då jag köpt nya underkläder :) Sedan kom vi hem och farmor la sig ned för att ta en liten tupplur. Jag la mig ned i sängen för att läsa en bok, men somnade jag med. Sedan har vi ätit middag och slagit på Tv:n då Tyskland - Uruguay spelar :) Just nu står det 2 - 2, första målet gjordes utav Tyskland - De jag hejjar på då (A)

Ja, så nu sitter jag ned här och ser på matchen och dricker te, men gör inte så mycket mer :) Imorgon så ska jag förbi min farbror och hans nya tjej :) Så vi ska äta middag där och så, det kommer bli kul! Men nu känner jag att jag måste lägga mina ögon mot tv:n och se slutet av matchen! Så ha det bra allesammans! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0