Solnedgång

Nu är det kanske dags för mig att lägga mig i sängen och sova. För att imorgon sa farmor att hon skulle väcka mig klockan 10, för att vi ska få skjuts härifrån vid 12 tiden. Farmor tycker att det är nödvändigt att väcka mig 2 timmar innan. Medans jag tycker att det är fullständigt onödigt eftersom att jag vet att jag klarar mig på 1 timma. Jag försökte i alla fall med att få henne väcka mig 10.30 istället. Men hon var fast vid sitt beslut.. Så jag antar att hon är seriös X.x...
Nu ska jag lägga mig på spikmattan och koppla av lite grand :) Snart sitter jag på bussen hem till Umeå, men det är alltid någonting som fattas när man kommer hem.. Godnatt på er alla :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0