Spanien - Holland

Japp, där var den matchen avgjord :) Spanien 1 - 0 Holland! Det gillar vi ;) Nu sitter jag och lyssnar på musik - Gör faktiskt inte så mycket mer :) Blir väl snart att krypa ned i sängen och lägga sig på spikmattan ett tag, läsa några kapitel i boken och sedan sova lite :)
Imorgon vet jag inte alls som händer, Nelly min kusin kanske kommer hit och ska vara med mig denna vecka :) Eller så kommer hon på Tisdag/Onsdag ^^. Jag ska hem på Söndagen och antar att hon tar bussen med mig hem :) Jag vill dock ta en tidig buss hem på söndag..  Men jaa, vi får se hur det blir med det :)
Godnatt alla underbara, nu somnar jag med lite glädje och funderingar i kroppen ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0