Sudoku

Eftersom att syrran vill ha datorn så ska jag fatta mig kort. Min dator vill inte fungera och det hatar jag den för.. Idag så har jag inte gjort mer än att försökt att skriva på min bok, sett Gilmore Girls, löst sudoku etc. etc. Nu har vi just ätit middag här, och farmor kom då på besök som jag sa tidigare :)

Nu så ska jag sätta mig ned i sängen och lösa lite mera sudoku, eftersom att jag inte har något bättre för mig. Ska kanske lägga mig och läsa på min bok, och skulle inte förvåna mig om jag slog på lite av Gilmore Girls igen. Jag har verkligen haft så tråkigt att jag snart har varvat den 2 gånger, och det tar 2 hela dar för att se klart en hel box.. *suck*.

På måndag hade jag i alla fall tänkt att dra ihop folk igen för att bada, och då ska jag få med mer folk hade jag tänkt :) Fler har kommit hem och så var det några som klagade på att jag inte ringt dem *heh* Men de hade ju sagt att de jobbade och så (A)

Jag vet verkligen inte om jag kommer att få blogga mer ikväll så att det här kan bli mitt sista. Jag har inte heller fotat något alls för att jag blev så arg när jag råkade radera allt :blush: Men jag ska fixa bilder snart.. 

Ja, jag har pratat med mamma och det blir nog att jag ska få fara förbi henne imorgon *Äntligen!* Jag fick bara träffa henne en gång förra veckan, så jag saknar henne :blush:

Justja, nu har jag sett att mina justeringar på bloggen syns, vad tycks (A)? Jag ska fixa min header sedan också, men jag kan inte lova något än.. Men efter september ska jag fixa en, det kan jag lova! För då har jag en dator som fungerar ;)

Nu sitter syrran och klagar på att jag har blogat långt, vilket jag inte tycker, men jag kanske hinner med ett inlägg senare, Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Ceralia

Varför hör du inte av dig till mig om du har tråkigt för? Gör det nästa gång! :)



Tycker absolut att vi ska träffas för en fika. Grejen är den att jag bakar rätt mycket själv så jag tycker det känns onödigt att slänga ut pengar på "stadsfika". Om du vill får du gärna komma över och fika någon dag framöver :)



Ingen fara, jag är själv 'kommentarssvarshatande' så jag förstår dig. Allt annat blir på något sätt, ehm, viktigare ;p



Kram på dig med :D

2010-08-01 @ 12:05:14
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0