Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag

Halloj =D!

Nu är klockan strax läggdags och så, men jag ska bara se klart lite på serien jag påbörjade :) Idag har jag varit hos mamma och lillebror! Det var jättemysigt, Vi lagade pannkaka tillsammans och gjorde sedan en kladdkaka till efterrätt tillsammans :) Allting blev otroligt gott! och kladdkakan med glass *mums*. Ja, och sedan så drog jag ut vid 22 och var med Mouse och Linus ett tag, :)!

Imorgon så kommer syrran hit, vet dock ingen tid. Och så har jag ingen aning om vad som händer :) Men ja, jag ska nog se massa serier och så, så jag kommer tvinga henne att se med mig :blush: När ingen annan vill (A)
Resten av veckan tar vi nog dag för dag ^^ Men jag har väl lite planer ;) Planerat.... Kanske lite som en hemlighet.. ;)? You never know! Haha :D Jo.. Det är hemliga planer :D Klura på den :O

Låt som stått på replay hela dan.. Den är bara.. Så himla fin!

Nu ska jag lägga mig och sova typ! Men ni får ha det så bra :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Rayanleila

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 13:05:04
URL: http://rayanleila.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0