Wohooo woh-ho-ho-hooo!

Snacka om ren glädje! Nu är bandaget borta och solen skiner! Det kan nog inte bli bättre ;) Eller, jo.. En sak skulle få dagen att skina ännu mer :D Men nog om det ;) Idag har jag varit på Konsum och sådär :) Jag tog på mig mina klackar för att jag saknade dem på mina fötter :blush: Men iaf! Så på vägen dit till Konsum så går 2 lite äldre män förbi mig och så när de passerat så tittar de bak inte bara en gång utan 2, och så sista gången de vänder sig om så tittar de ned på sin cykel och säger "Sitta?" - Haha piinsamt xD
Sedan påväg hem från konsum så var det en ändå snygg bil med 3 sådär lagomt snygga killar - 18 + are? Som körde sakta bakom mig xD Haha (A) Ändå kul men då tanken på att klackarna skulle gå av - Fatta pinsamt!
Aja, jag har faktiskt ingen itressant att berätta, jag uppdaterar ikväll antar jag - Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0