9B på Nydala

Jag var ju och grillade med klassen igår, men några kom aldrig - Men det var för att dom inte hade tid etc. etc.
Vi samlades vid Hällan och skulle grilla där, men det fanns inte ved där och det blåste as mycket. + att det var massa vuxna som satt och söp där. Så vi bytte grillplats, och cyklade till kärleksviken och tände en eld. Det var nästan vind fritt och det fanns ved *halleluja* Men kvällen blev lyckad ändå ^^

Sedan var det en kommentar som lyste upp kvällen:

(Jag) - Simon, du kan ju ställa dig och fisa mot elden *haha*
(Simon) - Nej! Jag kommer få inre blödningar och bajsa sås hela livet ut!






Nathalies brända marchmellow





Anneli Speciale :D





(Jag) - Gud va stora ögon du fick Nathalie!!
(Nathalie) - Haha
(Julia) - Nu kommer det ju va jättekonstigt för att jag tittar bort!




Anton tänkte inte speciellt långt och ville göra en majbrasa -.-..










Haha, liten jag blev ;)





Julia gräver i väskan



(Julia) - Det här är min sista klubba... *ger till mig*






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nejmen titta mina skor fick en egen bild :D

2010-06-05 @ 23:55:50
Postat av: häässhiin =D

Näe,fyfan vad vi alla e sööta <3

Saknar fan den tiden...

men jaa, jag blev ju fin på den bilden HAHAAHAHAHAH



jag saknar fan dig....puss =]

2010-10-31 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0