Äntligen händer det

Nu är det nedräkning eller något, 7 dagar till min operation! Jag har inte berättat någonting om det, men jag ska äntligen (10 år senare) få operera mitt finger! Ni fattar inte hur lycklig jag är :D Min bästaste ska följa med, även om hon inte kommer att få vara i operationssalen (eftersom att det måste vara sterilt där inne) så sa hon att hon ville vänta utanför ändå. Jag menar, det finns ingen som någonsin ställt upp för mig som hon gör! Operationen kommer att ta från 1.5 - 2 h (!!!!), och hon sa att hon väntade gärna utanför om hon fick för mig. Asså,  bättre vän än hon kan man inte få.. Hon finns alltid där, och hon är den finaste för mig. Vår vänskap betyder allt för mig!

Var förbi mamma idag och vi pysslade med en liten hemlighet, som jag inte vet om jag får berätta ;) Jag spelade spel med min lillebror. Vet inte om ni kommer ihåg gogo's? Sådana plastbitar som man spelade och samlade på? Haha, åh jag blev typ lycklig när jag såg att han hade en hel bunke med sådana! Haha :blush:

Nu så sitter jag i min stora munkjacka och äter klubbor (A) Ska typ fixa mer te och läsa lite ur en bok eller något, och sedan ska jag lägga mig i sängen. Jag vände typ på dygnet när jag var hos Julia (A) Somnade 2 och vaknade 1 av ett samtal båda dagarna x] Fail..


Nyvaken, men lika snygg ändå (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0