Asså nej.. nej nej NEJ!

Varför så mycket ältande om detta jäv*la bröllop?? Helt ärligt JAG BRYR MIG INTE! Igår på våran tv var bröllopet på, och jag blev typ seriöst arg.. Det har varit så mycket rabalder om detta så att man blir ju less!! Det var en som sa till mig: "Jag har aldrig sett ett sådant påklistrat leende förut (på prinsen dårå)".. Och jag håller SÅ med honom!

Jag skulle sälja aftonbladet idag, och tro mig.. Hela jäkla tidningen var full med bilder av dem! Från framsida till BAKSIDAN? Det var en tjej som tvekade när hon skulle köpa tidningen, eftersom att det är så mycket "prins och prinsessan" och blablablablabla! och jag förstår henne!


Asså.. nej...


Kommentarer
Postat av: Jämiz

duh, han grät. Tror inte det var så påklistrat dedär leendet ;o

2010-06-21 @ 15:33:39
URL: http://livetsrorelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0