Brändboll och Bal

God morgon alla! Jag är ledsen över min dåliga uppdatering men ni ska inte vara ledsna ;) För nu har jag en massa att berätta! Vi börjar med idag då det ska vara Brändbollsmatcher mot båda niorna. 9:a och 9:c. Det roliga är att våran klass har inte vunnit någon match sedan 6:an. Då vi vann - 1 enstaka match! Fasst, i år så har faktiskt de flesta (inklusive mig) lärt sig slå :blush:. Så det kanske blir lite jämnare i lagen.  Men iaf, vi har ju sådanhär utklädnad! Vi ska ha tupperat, Galet och crazy färger! Haha, jag kommer va så sjuukt het *host harkel harkel host host*

Ikväll är det bal, och då får jag äntligen använda mina skor! Det blir tacobuffé och allt, mm! Wounderful Aja, jag tänkte att jag bloggar mera sedan, om min övernattning hos finaste och allt annat :) För nu måste jag fixa mig klart och så ska jag cykla till vår första brändbollsmatch! Kyssarrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0