Catching - Balens under och flummheter

Nu har jag just kommit hem från balen, med värkande fötter, skabbigt hår osv osv osv.
Vill jag bara tacka alla som kom. Okej, balen kunde ha varit bättre. Men det lilla ös vi hade, var ändå kul :)
Och dom som stod på sidan och klagade - Fuck you :blush:
Jag tyckte att det ändå blev bra, maten var god och alla var trevliga. Dom som man inte skulle kunna tänka sig klä upp sig, klädde upp sig etc. etc. Så det var roligt :)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, vila fötterna och så. Men imorgon så har jag sovmorgon till halv 11, så jag ska verkligen dra till med en beauty sleep ;) Kisssesss

Pssst.. Imorgon kommer klasströjorna och jag har värsta suprizen ;) wait for tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0