Elin kommer hem idag <3

Nu sitter jag som vanligt med kaffekoppen framför mig, jag funderar på att lägga mig bredvid syrran och läsa en bok. Eller kanske skriva på min bok? :) Jag vill kommentera att det går bra för mig att skriva på den, och nu är jag alldeles strax uppe i 9 kapitel. :D

Inatt så gav syrran mig världens fetaste smäll på örat så att jag började blöda!!! När jag vaknade så hade jag torkat blod på handen och på örat, helt insane! Hon slår mig varenda helg hon är här... Inte kul.. Alls!

IDAG kommer Elin hem!!! Och jag är så jäääkla glad över att jag kommer att få träffa henne imorgon! Då ska jag sova över hos henne, och ni fattar inte hur mycket jag saknat henne! Hon är den finaste personen jag någonsin träffat, och det kommer alltid vara våran vänskap för alltid. Vi för evigt, och jag kommer alltid att vara där för henne ♥ Våran vänskap betyder allt för mig!
Kom hem nu, jag vill träffa dig!


Kommentarer
Postat av: Hugosara

Very impressed!

2011-07-12 @ 07:42:13
URL: http://hugosara.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0