En tanke - Kärlekens sista ord

Nu har jag sovit underbart härligt och nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och njuter av tiden. Det kommer inte bli en sådan hektisk dag, men som jag sa igår så ska jag till Elin! Vi ska ned på stan och sedan lär vi bara ta det lugnt. Jag har saknat henne så grymt mycket! Ni fattar inte :blush:

Men iaf, jag ska cykla till henne ca 1 - 2 och sedan tar vi bussen in till stan :) Miss u!

Slutet på ett av mina kapitel i "Kärlekens sista ord"

Plötsligt känner en hand bak i min nacke och sedan så känner jag hans läppar mot mina. ”Han kysser mig” tänker jag. ”Han kysser mig verkligen”. Jag tittar honom i ögonen, han flyttar sitt huvud uppåt och pussar mig i pannan, och så säger han:
- Du är så sjukt vacker…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0