En varm dusch och en underbar pappa

Slumrade till på skrivbordet och efter ett tag vaknade jag av ett sms och märkte att jag hade sovit ett tag. Går och plockar på mig nya kläder för att sedan hoppa in i duschen. Men jag sätter mig sedan bredvid syrran och lutar mig mot henne och blundar lite till. När pappa klivit upp (efter att han också sovit lite) så kokar han en kaffekopp till oss båda, underbaraste pappan i världen eller vad!? Sedan så hoppar jag in i duschen och landade efter det här.




Jag tänkte ladda upp lite gamla bilder (2 dar gamla typ)

Här kommer lite bilder från när jag sov över hos Julia.

Här har ni receptet för att få mina former ;)

Det här vädret fick vi

Här sov jag! Det är en soffa som jag själv bäddat (A) Duktig va ;)

Där har vi deras katter

Här har vi lite morgonbilder också (natten då jag inte sov något :blush:)





Sedan har jag ju en liten bild på Ernst <3
Jag saknar dig Elin!! <3

(nu tänker ni viken jäkel som döper en socka till
Ernst, eller döper en socka överhuvudtaget..
jag och Elin såklart!
)

Nu ska jag torka håret och fixa mig ;) Kramar!


Kommentarer
Postat av: en som vet

tror du att nån kommer äta det där om det gör att man får former som dig? .... tänk....

2010-06-18 @ 22:19:24
Postat av: Elin

Saknar dig med <3 Ernst in My f*cking <3

2010-06-19 @ 01:12:49
Postat av: Anonym

brukar aldrig din familj göra nåt för dig eller? hahahah du blir typ kär i din pappa om han gör kaffe till dig en gång ;p

2010-06-21 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0