Find that right word

Ännu en dag med dålig uppdatering, men you know what? I dont care ;) Jag har typ inte gjort ett skit idag ändå så, det skulle ändå inte bli så mycket till uppdatering.
Men iaf, så har dagen gått snabbt och vi har pratat betyg osv. Då måste jag ju bara dra upp en liten sak som ändå är stor (A) Jag har nu höjt mig till 1 MVG till (!!!) OMG, har varit så underbart glad över det!

Imorgon är det sovmorgon som gäller, och sedan ska jag och de andra kamratstödjarna: ta hand om 6or och 9or, leka lekar osv, och så blir det fika :) Jag ser faktiskt fram emot det, för det borde ju bli ganska kul ändå (A)
Sedan efter skolan, så har jag äntligen fått cash till skor av pappa! Så jag och Joakim ska kolla på skor till mig, omg jag ser såååååå fram emot det! TackTackTackTackTack Pappa!

Så då får ni se dem sedan imorgon när jag kommer hem. Jag ska cykla till stan, och det ska bli väldigt roligt att se hur det går. Eftersom att jag har världens träningsvärk i mina ben idag efter joggingturen igår :blush: Men what tha heck ;) Det kommer säkert gå toppen!

Nu ska jag krypa isäng som vanligt, och sova massa. Jag är faktiskt trött och det ska bli så skönt att lägga sig under mitt svala dun täcke och sova några timmar. Så, bye bye alla beautiful people! Så bloggar jag imorrn, pussar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0