Flurken in bushen

Nu har Julia hört av sig och vi har bestämt att hon hämtar mig på moppen vid 5 tiden och så ska jag följa med in till Flurken. Det var länge sedan jag var där, så nu ska jag sova där till onsdag! Men alla vet att jag har gratis sms, så tveka inte att höra av er :) Jag lät inte uppdatera speciellt mycket när jag är där, men om jag har tur så kanske jag kan skriva ett eller två :)

Nu ska jag dammsuga lägenheten och efter det ska jag packa och fixa mig. Sedan så ska jag ta det lite lugnt innan jag ska börja gå mot Ålidhemscentrum där Julia ska hämta mig :) Så, jag kanske bloggar innan jag drar :P Annars blir det här mitt sista goodbye! Kyssarr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0