Förberedning inför balen

Sitter nu med fötterna i en balja med varmt vatten, har te bredvid mig och även ett glas mjölk och ballerina kladdkakor :) Åh, så underbart allting är! Jag ska efter fotbadet, hoppa in i duschen. Koppla in locktången i uttaget och fixa håret. Jag vet att mer än hälften av tjejerna ska locka sitt hår, men jag funderar på att göra någonting mer ut av det. Sedan ska jag nog äta något litet innan jag får skjuts av min underbara pappa till balen :) Han har en sådan sjukt snygg bil, så det kan ju klassas som en mini limousin, fast röd ;)

På balen så ska vi få äta taco buffé och sedan skulle vi få glass till efterätt. Jonas (JamZam) ska vara DJ på balen (eller festen som dom nu kallar det). Så vi har haft en lista på Spotify, där folk har haft chansen att lägga in låtar de velat ha till balen. Så jag tänkte länka listan här; Balen 2010

Åh, sedan så spelade vi brännboll idag! Så himla fult!!! Vi vann en match i år HAHAHAHAHAHAHA Åh herregud vad vi skrattade! Sedan förlorade vi en, annars hade vi kommit i final :) Men vi är fan sämst, fast stolta såklart ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och allt, men jag tror att jag bloggar lite senare :) Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0