Grillning ikv då!

Ja, om ungefär en timme kommer jag att hämta Leif och så ska vi tillsammans cykla till Kinabron. För att möta klassen och så ska vi grilla. För snart är det ju dags att säga hejdå till alla, och vi ville göra någonting tillsammans innan vi går ut. För vissa kommer man nog aldrig se igen, eller kanske 20 år senare och så känner man inte igen varann. Ja, det är sorgligt.. Men that's life ;)

Snart kommer även syrrans kompis hit och dom skulle typ till lekparken som vi har här 100m bort (om jag inte har helt fel). Jag har också fixat min lilla bokhylla nu, och det ser faktiskt bra ut :blush: Jag har också legat i soffan och läst en bok idag med syrran, det var ju mysigt :) Haha, jag hade faktiskt velat se oss från en annan vinkel X] Vi låg båda i soffan (på liggdelen) och stirrade som idioter i en bok. Men det var trevligt.

Men jag bloggar nog mer imorgon, för nu ska jag sätta mig och göra massa onödiga saker. Men jag ska fota ikv, så bilderna kommer att läggas in imorrn också :) Bye bye darlings!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0