I could get used to this

Åh godmorgon allesammans! Herregud vad jag är glad idag, jag har ingen aning varför. Men vafan :blush: Syrran och jag sov till 10 idag, och om en halvtimma ska jag jobba som vanligt :) Tjäna lite deeeg!
Idag vet jag inte vad som händer, jag och syrran kanske ska mysa i soffan och läsa bok eller något. För det kommer säkert regna idag, det blåser och himmelen är grå. Inget typsikt sommarväder kan jag lova!

Jag och syrran låg vakna igår och snackade om den sista veckan innan sommarlovet. Ingen av oss kan fatta hur jäkla snabbt tiden rinner iväg.
Det är sommarlov på fredag, det är inte varmt och typ - Ingen sol? Sedan så ska ju jag börja gymnasiet, och säga hejdå till alla mina class mates. Celina ska börja på Haga, och måste därför också säga hejdå till sina klass kamrater. Vilket är tråkigt, men en ny start tror jag inte att någon av oss tackar nej till ;) Nya vänner, Ny skola, Nya lärare - Allt nytt och frääsht :D

Nu ska jag ta det lugnt lite till innan jag springer ut i detta kassa väder och ska försöka sälja lite Aftonbladet (A) Hoppas att det går bra idag, för annars känns det inte värt att vakna - alls :blush: Bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0