I don't care

Blää, jag var just ute och jobbade... Skit! Säger jag bara - det gick åt helvete.. Aja, snart ska jag fixa lunch åt mig själv, och efter det dammsuga lägenheten eller något. Sedan blir det att dega heela dan :) Jag ska nog läsa Familjebilder - Det är en bok som är jättemysig att läsa.

Sedan senare idag har jag ingen aning om vad som händer. Vi kanske ska se film? Syrran ska iaf typ dra hit en av hennes vänner eller om hon skulle dra till någon. Men ja, vill egentligen bara lägga mig och sova (A).
Jag tänkte jogga idag, eftersom att det var 2 dar sedan som jag tränade lr något. Men, på helgen måste man få dega :P.





Kommentarer
Postat av: tessan

Vilken super fin bild på dig vännen!



Kram

Terese

2010-06-05 @ 16:59:39
URL: http://mittlivmedfoto.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0