Julia Roberts & Hugh Grant

Ni alla vet kanske inte vem Julia roberts är, men hon är med i bland annat: Runaway bride, sleeping with the enemy och My best friend's wedding. I "My best friend's wedding" är också en till av mina favoriter med. Hugh Grant - När de två spelar tillsammans i en film, sitter jag som förtrollad framför skärmen. Dom är så vackra tillsammans! Och jag vet någon som skulle hålla med mig till 100 % här och skrika i falsett med mig :blush:.
Vi har also bestämt att vi en dag ska låna alla filmer Julia roberts är med i och ha värsta maraton och då kommer ju han också vara med i några *sukta*. Aja, här kommer några bilder på skönheterna:







Kommentarer
Postat av: Julia

AAAAH! ORGASM PÅ DESSA VACKRA MÄNNISKOR!!

Hugh Grant <3<3<33<3<3<3<3<3<3

2010-06-20 @ 19:27:02
URL: http://elakamuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0