Love it new - Nyvaken

Nu har jag bara för en liten stund sedan vaknat, som vanligt kanske jag ska säga. Snart ska jag jobba, och vädret är bättre idag! Jag ser bara några tunna moln, sol och klarblå himmel :)

Idag så skulle Celina tydligen ha match, och då kommer hon att dra tidigare. Jag tror att hon sa halv 2, och efter det har jag ingen aning what 2 do?

Inatt har jag sovit så underbart skönt, jag har inte vaknat en endaste gång. Som igår, då Celina låg och slog mig i sömnen. Jag som har varit så snäll :( Aja, här ska ni få se min nya mobil! Så sjukt härlig asså :blush: och sedan en nyvaken jag (A).




Kommentarer
Postat av: Erlingjenny

Good web with cool info. Thanks.

2011-03-01 @ 09:39:17
URL: http://erlingjenny.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0