Måndag - Dag 1

Idag vaknade jag hemma hos Julia och efter en lång sömn. Vaknade vi vid halv 1, UNDERBART! Nu är det sommarlov på riktigt men vädret suger verkligen.. Vi såg en fim som hette "Spleeping with the enemy". Underbar film, en av de finaste jag sett :), jag vet att den är gammal. Men jag har inte sett den :blush: Men nu har jag!

Idag så ska vi typ dega och bläää.. Väldigt fin förklaring, i know.. Men ja :P

Justja! Igår så var jag och julia ute en snabbis till ett.... Hål.. Och ja, det var läskigt... Aja, ni får se det själv här, men jag vill bara informera att det är.. Svart i hålet, även om det inte var sent.. Det ekade.. Och det var läskigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0