Najs, without an k

Hellow darlings! Idag så har jag ju varit på stan med Joakim som jag sa :) Så jäkla najs det blev! Jag och Jocke köpte twister och Scweeps (?) Och så satt vi i SF parken ett bra tag, kände solens strålar i nacken, och såg den blåa himlen. Det var lagom varmt och allt var som.. Great! Förutom, att bryggan som brukar vara vid älven inte var där den skulle (A) Så vi satt på gräset ist :).

Ja, men de flesta timmarna gick åt att leta skor.. Vilket helvete det var, och meningen kommer rakt från hjärtat. Jag hatar ibland att jag har så små fötter! Jag har storlek 37, och oftast finns skorna bara i storlek 38.. I vissa fall, men inte i detta fall. Så kan man göra ett undantag och köpa en storlek större, varför inte 3 storlekar större? Men inte när man köper klackskor *suck*.

Sedan så har jag varit förbi mamma idag, vi har druckit te och sedan så fick jag massage! Åh så underbart det var, mina vader känns bättre absolut! Men då ska jag ju jogga ytterligare imorgon, så det blir säkert inte så underbart om 3 dar till ;)

Nu ska jag typ krypa i säng snart, men imorgon har jag sovmorgon till 10.30. Då ska jag till Iksu och gymma, och efter det så ska jag till extra matten och fika, säga farväl osv.. Så jag tror att kameran slinker med i väskan imorrn ;) Pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0