Persson's Spotifylista ;)

Asså, jag vet inte vad jag skulle göra utan min daddy! Jag skulle nog inte klara mig :blush: Alldeles nyss höll jag på med lunchen, och så gick jag iväg. Sedan kommer pappa in på mitt rum 5 min senare och säger: Du dina nudlar.. Ja, Ibland älskar jag mitt korta minne (A)

Nu sitter jag och lyssnar på min häärliga lista på spotify Persson peppar, kika in den! Jag bara älskar listan, dock är den lite kort.. Men det kan man ju alltid fixa ;)

Ja, som sagt så äter jag lunch nu och sedan ska jag ta tag i att städa lite :) Kanske rensa lite, och efter det ska jag duscha. För att sedan linda in mig i ett täcke och läsa lite magazine :blush:. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0