Shut up you're beautiful

Nu har jag för ett litet tag sedan kommit hem från Fia, och eftersom att regn väntar sig falla. Så cyklade jag hem och lämnade Fia bland elbilarna.. Men Fia och jag vet ju hur det går till där ;)

Jag har inte uppdaterat så mycket, och ni kanske förstår varför :). Det är ju sommar, och ibland så har jag inte tillgång till dator :). Men iaf, igår så gjorde jag det första sommar doppet. tillsammans med: Johan, Fia, Joakim, Tim och 2 stycken andra som inte badade. Av mitt första dopp fick jag; En kallsup, Upp skrapat knä, armbåge och höft, ett sår på tummen :blush: och sedan en mobil i huvudet! Så jag har fått ett blåmärke i bakhuvudet (A).

Idag kommer ju syrran hit, sådär underbart mysigt :) Ska kolla med pappa om vi kanske kan gå förbi pizzerian och käka där, det skulle vara gött! Eftersom att det var ju ett tag sedan nu, hehe :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag städa upp lite grand och sedan boka tvättstugan. För att sedan ta det lugnt då syrran kommit hem :). Nu är det ju typ, 3 dagar kvar innan jag ska operera mig, *OMG*! Jag fattar inte att det är sant att jag verkligen ska göra detta nu! Jag ska äntligen få det gjort!

Ja, in i duschen nurå :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0