Skandal

Vädret som just har blivit så fint. Vad kan det vara ca. 19 grader? Och det kommer bli kallare, och om vi har otur.. Regn. Fasst, jag kommer väl mysa in mig i ett täcke, ha en te kopp i handen, mobilen på sidan och sedan läsa en bok. För dåligt väder på sommarlovet, en helg, gör inte något ;) Ja, jag ska skaffa gratis sms idag :blush: och ingen mobbar mig, man jag har faktiskt aldrig haft gratis sms! Men nu när man har cash så ska jag skaffa det, och så kan jag smsa med Elin _far far far away_ :)

Ja, jag ska alldeles strax ut och jobba.. Sådär perfekt början på sommarlovet.. Not ;) Btw! Jag har goda nyheter :D! Jag har ju skrivit förut om att jag var på sjukhuset för att dom skulle undersöka mitt finger, och sedan se om dom någonting skulle kunna göra. Han (Clas - Min hand doktor) Sa att han gärna ville göra ett försök att fixa det :) Så igår, fick jag hem ett brev. Där det stod att jag ska få opereras den 22 juni 10.45! jag är väldigt glad, men ändå nervös! För någonting som jag bara måste erkänna är att jag avskyr sprutor! Jag klarar inte av dem, men vad gör man inte för skönheten? Aja, nu babblar jag på :) Men jag bloggar mera sedan, Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0