Som ett tomrum - Saknar dig redan Elin <3

Eftersom att jag med bara en hand skriver detta inlägg så ska jag fatta mig kort. Idag så har Elin hoppat in i bilen för att åter igen åka till stugan.. Jag kommer sakna dig så sjukt mycket Elin, vad är ett sommarlov utan dig?... Jag älskar dig <3

Nu är det värsta tomt, och ett ord som kommer eka i mitt huvud resten av sommaren är: snort..Ett ord som Elin använde konstant :) Så sjukt söt! Hon är den finaste på jorden och jag överdriver inte! Hon skar min mat åt mig igår, och var så underbar! Fattar inte att jag måste klara mig utan henne i 2 månader nu! Önskar att jag hade 600 kr, så hade jag kunnat ta bussen dit och sova över några dar, och sedan ta bussen hem.. <3

Idag har jag inte gjort så mycket mer, såg film hos Leif och läst på min bok osv. Men ja inte så mycket mer, eller jag var på stan med Anton och så kom Tora. Synd att jag inte hann träffa Valdemar innan han for..
Åh gud! På tal om stan! Jag och Elin hittade väärldens charmigaste och snyggaste väskorna <3 Sjukt fina, och Elin köpte de båda <3

Nu ska jag lägga mig (om jag kommer upp i sängen utan att dö) God natt!


Kommentarer
Postat av: Alankaroline

good site, need more information! Thank you

2011-11-24 @ 10:13:16
URL: http://alankaroline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0