Sommarlov!!

Herregud, Jag kan som inte fatta att vi har sommarlov! Men det värsta måste nog va - _Vad är ett sommarlov utan Elin!?_ Jag var med henne på skolavslutningen då hon kom, och sedan efter att ha kramat alla hejdå och fällt de sista tårarna. Var det dax att fara hem och tvätta, för att sedan åka in till stan :)
Vi åt på frasses och sedan var vi på tivolit etc. etc. Jag hade jätteroligt, och jag vet att hon nog också hade det ;) Förutom när vi var tvugna att säga hejdå till varandra...

Nu är hon borta i all evighet, och jag saknar henne redan! Ingen annan förstår min humor lika bra som hon, vi har våra små stunder då vi skrattar åt skämt som ingen annan förstår. Men jag är trygg med det, och jag längtar tills hon kommer hem igen!

Vi var ju på tivolit igår också och vi har vunnit 2 gosedjur (eller.. 3?) Igår (torsdag) Vann vi en tiger :D och idag (fredag) vann vi en panda, som hade en pandaunge på sig och ett hjärta på båda där det stod: "I love you" Dock fick vi inte grodan som vi ville ha.. Men vi fick pandan och tigern, så vi är nog nöjda! Så nu har vi delad vårdnad på djuren :blush: Så nu har hon pandan med sig, och min ena klasströja. Och jag har tigern och den andra klasströjan! Sedan så har vi också gjort tatueringar (air brush) En traktor, och ett kinestecken som stod för "best friends".

Jag var ju också på stan med: Joakim och sedan Julia, Nathalie, Alexandro, Joel, Linus och Tim (ett tag). Sedan träffade jag på Jenny och Cao, och det var ju trevligt :) Tack för en lyckad kväll!

Nu ska jag sova, men jag har mer att berätta om imorgon antar jag :) Sov bort alla regniga dagar, njut av livet och ha så kul! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0