Sunshine - Solen har aldrig gått ned

Godmorgon allesammans! Nu har jag sovit och jag känner faktiskt inte av så mycket i musklerna idag. Utan bara lite smått i mina armar och rygg musklerna + vaderna (men inte värre än igår). Aja, nog om det! Idag så är det typ sista skoldagen på Ålidhemsskolan.

Måndag - Ledig
Tisdag - Klassens dag
Onsdag - Brännboll & Bal
Torsdag - Städa klassrummen
Fredag - Avslutning

Då är det typ "bye bye Ålidhem!" Då blir det gymnasiet och allt!, så sjukt underbart :D Jag har faktiskt längtat massor till det :) Gud.. Det är sommarlov efter det, jag fattar det inte!! Vilken härlig känsla _OMG_! Idag blir det nog inte ens en vanlig skoldag, vi 9or kommer nog att vara i musiksalen och öva på sångerna vi ska sjunga :P Fett niice!

Aja, nu ska jag fixa lite kaffe och chilla en massa innan jag för sista gången cyklar till Ålidhemsskolan för att ha lektioner :) Kram på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0