Feel the loove :)

Jag trodde att gårdagen skulle bli som alla andra :) Helt galet blev det iaf! Jag var hemma hos mamma klockan var typ 21, och så får jag helt plöttsligt ett samtal från sebbe som ber mig komma till Hällan för att det var grillning där. Asså folk skrek i telefonen att jag skulle komma dit, känner man sig älskad eller! Så jag skyndar mig hem till pappa och frågar om jag får dra till Hällan, och jag fick. Så på min turbo cykel (växeln fast på 5an) cyklar jag. Och när jag väl kommit fram, hoppar folk på mig, men det var mysigt :)
Sedan.. Var jag uppe hela natten O.o Jag blev som aldrig trött, och efter att jag hade varit uppe i.. 32 timmar (tror jag det var) somnade jag en timma under Fia's basketträning. Härligt :)

(Samuel) Ska du inte skaffa en schäfer johan?
(Johan) Min farmor hade en, en gång. Den dog. (Helt norchalant)

Alla skrattade.... (?)

(Johan) Jag såg en igelkott idag..
Alla skrattar
(Johan) Den var påkörd
Alla skrattar igen

Vad var det med våran natt humor?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0