Finns i sjön

Nu är klockan 22.29 och en snygging som mig är ledig imorgon! Can't belive it :D Imorgon ska jag sova länge och dega, för sedan ska jag ta cykeln till berghem till Elin <3 Jag ska sova där från mån - tis och vi ska nog snacka en hel del :) Aja, idag så var jag förbi mamma, och vi spelade finns i sjön och åt tacos. Såg fortsättningen av en film och pratade lite som vanligt :) Men det underbaraste var nog när vi spelade finns i sjön.

(Mamma) - Clas, kan jag få en kyckling i påfågelsfamiljen?
(Clas) - Ja *Lägger fram ett kort*
Alla skrattar sedan i kör, och tittar på bordet.
Där ligger då en kyckling i kalkonfamiljen xD


Sedan när vi hade ätit klart och så, när vi dukade undan. Så la jag en kastrull på spisen, och då skriker mamma plötsligt:
- Nej, Du kan inte lägga den där! För det går inte! (så ologiskt, men ändå så roligt)

Nu ska jag sätta mig och skriva på min bok, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0