Wounderful

Nu har man vaknat, och jag går som en pingvin. Mina vader tar död på mig, bara så att alla vet! Jag känner mig typ lite trött fortfarande, även om jag har sovit länge *gäsp*. Jag funderar på att dricka kaffe och fixa mig, men jag orkar inte riktigt än (A).

Nu har jag även tittat på ett par skor som jag tyckte var snygga. Dock så har jag ju inte provat dem, men det stod att 38 fanns på lager :) Klacken är 8.5 cm, Perfekt :D! Här har ni en bild:

Pumps från Skopunkten.com


Vad tycker ni? Priset är också bra! 200 spänn, sjuukt värt det :) Men vi får se nu om jag köper dom här, eller någon annan guldgruva (A).

Nu ska jag fixa frukost, men vad tycker ni om skorna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0