You go girl ;)

Åh, jag är nu så sjukt stolt över mig själv! Jag har ju tränat idag på Iksu, och nu när jag verkligen provat på en massa styrketräning. Så har jag nu till 110 % bestämt mig för att skaffa silverkort :) Jag började att springa på band i 30 min och sedan övergick jag till benpress osv. Men bra gick det, och ont kommer jag att ha :blush:
Sedan så har jag också varit förbi mamma idag, och vi såg film, drack te, jag läste min bok osv. Bara allmänt myste :)

Jag var ju på umematte.nu idag och sa hejdå, vi fick tårta och en T-shirt. Men bäst av allt, en liten eftermiddagslur efter träningen ;) Sjukt härligt, men en pina var det att cykla hem. Ja, jag följde med Julia och Nattis på solariumet vid tågstationen. Såg på MTV och käkade godis :D

Det känns helt fel att lägga sig nu.
Solen går aldrig ned, och himlen är blåare än någonsin.
Det känns som om jag aldrig vaknat.
Eller aldrig lagt mig.


Nu så ska jag krypa i säng anyways och se om jag får lite sömn. För imorgon blir det att grilla med klassen, vid kinabron. Jag ska handla det jag vill ha med mig imorrn efter skolan och så ska jag dra till grillplatsen 7 :D Så, vi taggar? Elleeeeer ;) Haha, se yah!

Btw, jag glömde kameran (like always) men grillningen imorrn ska fotas, så ja.. Godnatt nurå!


Mitt finger är längre än dig! (A)


Kommentarer
Postat av: JämZäm

Jag svär, om du ska betala för iksu själv så äre lika bra att gymma på skolan :S

2010-06-03 @ 23:29:36
URL: http://livetsrorelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0