You know I could be just like you

Åh så härligt att vila tankarna, Imorgon är det måndag och jag kommer att få sova :D Älskar tanken :blush: Nu har jag snart degat klart och ska snart ut för att jobba, men vem säger att det är över!? Sedan ska jag ska kolla med någon om de har lust att dra till stan. Funderar på om jag ska kontakta betty eftersom att det var länge sedan vi sågs :)

Igår så var jag förbi Jocke och åt, spelade Halo etc. etc. Vi fick rabarberpaj m. Glass som var så himmelskt god! Jag åt ganska mycket (a) Hans familj var ju härlig, och roliga :) Hans mamma, jag och Jocke snackade om sekter och religioner i nästan en timma(!!) Men det var trevligt :)

Jag har varit dålig på att lägga in bilder osv, men jag ska idag lägga in bilder från när jag och mamma var ute och gick :) Vi båda fotade hela tiden, och jag måste bara lägga in några :) Så ni har något att längta till, tills jag kommer hem igen. För nu ska nog jag gå ut och arbeta lite och tjäna lite deeg ;) Hare beeeest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0