18 böcker - Plugg & te (långt inlägg..)

Jag har varit på yran idag med Fia som jag skrev tidigare.. Igår :) Jag fotade dom som fi9ck 5.000 kr för deras ut klädnad, haha så sjukt snygga! *dregel*. Sedan så for vi hem efter att ha sett finalen (som vi inte ens vet om det var en final?)
Vi åt middag och gick förbi Carro och Boobo's house, för att checka läget (fia ska tapetsera och måla där). Sedan helt plötsligt började vi snacka om böcker och gick in till dem för att jag skulle få se hur mycket böcker dom hade kvar (även om fia fått 91 böcker och att dom hade packat ned massor).
Så sa dem att jag fick plocka på mig "några" (nu snackar vi här: ta gärna alla) böcker. Men jag kände som: "Men gud så hemskt, gå hem till någon och plocka på sig böcker? skojar du" Jag fick typ ont i hjärtat :blush:
Men iaf så hade jag plockat på mig ca 4 st, så kommer dom med 2 plastkassar och säger: "ni kan ju lägga böckerna här i". Hur mycket böcker tänkte dom att vi skulle plocka med oss??
Allting slutade med att jag tog 18 "pocketar", från kriminalromaner till thrillers och hopplösa romansböcker som man bara vill gråta till..
18!! Jag fick ta dem med mig, helt sjukt! Jag tackade säkert 10 gånger (haha, typ jag i ett nötskal) men då svarade dem "tack för hjälpen" :).
Ja, sedan har vi druckit te och en jättegod mormor-saft underbart god, och pluggat ofc :) Så nu känner jag mig glad, och kan i lugn och ro ta fram en bok och läsa lite. Förlåt för detta långa inlägg, men jag har ju inte bloggat på hela dan (A).
Godnatt! ♥ (Bilder kommer imorrn, jag lovar :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0