Buzzador

För ca ett år sedan så tipsade mamma mig om någonting som hette "buzzador". Hon förklarade hur allting gick till och massa saker. Nu vill jag att ni lyssnar väldigt noga, för detta är ingen dålig kampanj!

Buzzador är: En sida, där just DU kan bli medlem. Du kommer att få mail om produkter, som du skulle kunna få prova på. INNAN dom ens kommit ut i affären och HELT gratis!
Det är inte ens så att du behöver rekrytera någon för att sedan få poäng, och efter det få något.
Utan jag har inte själv ryktrerat någon, men ändå fått en förfrågan om att få prova på produkter.
Min mamma är med i detta (men hon bor inte i samma hushåll som mig) och det är väldigt viktigt att ni inte är 3 st i samma hushåll som blir medlem. Det kommer nog med produkter hur som helst :).

Ni kan följa denna länk om ni skulle vilja bli medlem länk eller om du vill veta mer om detta, så kan du följa denna länk

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0