En dag kvar :)!

Idag har jag haft 2 prov, ett var helt sjukt och oförberett. Medans det andra var, helt okej och planerat ^^ Nu sitter jag och plugga till ännu ett prov, som vi ska ha på torsdag :) Sedan ska bilden lämnas in denna vecka och även syslöjden. Man får ju ångest! Alla lärarna trycker ju in massa prov och allt i slutet då man är som.. Ganska less på skolan, mer än annars.

Sedan idag på lunchen, så började jag spontant tok blöda näsblod! Det var helt sjukt, jag skulle just äta och allt. Inte okej, och inte mysigt..

Jag går ju bara i skolan imorgon, innan jag är ledig på onsdagen och sedan är det vanliga skoldagar: torsdag, fredag. Justja! jag kom på att jag kommer inte alls att göra provet på torsdag :D För mig, Julia och Nathalie är det fram flyttat till måndagen, sooft :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0