Harmoni - En fin syn på livet

Jag har inte uppdaterat så mycket idag, för att jag har försökt att inte sitta vid datorn så mycket. Jag har joggat 6km idag och är så sjukt stolt över mig själv!! Jag har även varit över hos mamma och vi lärde min lillebror vissla! Åh vad gullig han va, när han låg där i sängen och försökte lära sig att vissla.

Imorgon är det nog den enda dryga dan kvar innan alla dagar bara kommer att försvinna! Vi hoppas på att hela veckan rusar förbi och att vi får våran sovmorgon på torsdag till halv 11. Då jag ska till gymmet och springa! Ja, jag har nu kommit igång med min träning och nu innan jag ska lägga mig blir det några armhävningar och situps.

Jag längtar verkligen på sommaren och mera värme! Tänk att hålla en mjuk glassoch en bra bok i handen. Sedan ligga i gräset med solstrålarna som bara stryker på färg! Kan inte bli bättre ;) Sedan ska jag nu i sommar passa på att träffa alla som jag inte träffar så ofta, innan alla reser bort, flyttar och innan sommaren är slut. Dock så kommer jag fortfarande träffa dem, men varför inte passa på när man har som mest tid?

Nu ska jag göra min lilla träning innan jag hoppar i sängen för min lilla beauty sleep ;) Så Natti Natti ♥

We rock your world! (miss yah)



Kommentarer
Postat av: Ceralia

Hördu, du länkade till fel blogg ;p



Mycket attraktiva kroppar jaaa! :D Och vart tog du bilden på bilen? Är det en Umebil eller var det någon "Yrabil" från vartsomhelst? :'(

2010-06-01 @ 08:45:11
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0