Längtar till helgen! - Tack så mycket Fia ♥

Ja, frukost äten och det enda jag kan tänka på nu är 6 saker:

- So provet och So uppgiften
- Syslöjdsarbetet + utvärdering och skriftligt arbete.
- No provet
- Engelska provet
- Bilden på skolan + valfritt bild arbete
= Skola

+ Helgen = Yran, Fia, Vänner = Kärlek



Låten är Najs :blush:

Wounderful! Det kan inte bli bättre
(eller? Skitskitskitskitskitskit)
Näe, nu ska jag cykla till skolan, men alla får ha en underbar dag. Så bloggar jag mer sedan:)

Tillägg: Jag är så sjukt glad över att jag just får vara med Fia i helgen. Jag måste få prata av mig, och då är hon alltid där och lyssnar. Hon är en sjukt fin person, och vet inte vad jag skulle göra utan henne ♥ Hon betyder så sjukt mycket, och jag vill att alla ska få veta vilken underbar person hon är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0